a w sobotę STROGONOW a'la Asia

Jak dla mnie dzień zaczął się dość wcześnie. Pobódka o 8:00, wyjazd o 9:00. Pierwsze to wizyta w TESCO -zakupy, a później siłownia. Godzina na siłowni robi swoje:) A później sprzątanie i gotowanie obiadku. A dzisiaj przygotowałam jeden z moich ulubionych przepisów - STROGONOW, ale proszę tego nie mylić z zupą. Wg mojego przepisu to jest coś na wzór gulaszu. Poniżej podaję przepis.

STROGONOW

Składniki:
jedna spora polędwiczka wieprzowa,
średnia cebula ( ja używam czosnkowej),
200 g pieczarek,
4 ogórki konserwowe,
1/4 L bulionu,
4-5 łyżeczek kwaśnej śmiatany ( sporych małych łyżeczek),
2 -3 łyżki musztardy,
szczypta cukru, sól, pieprz, ostrej papryki ( mielonej ).

Etapy przygotowania:
Mięso umyć i osuszyć. Pokroić w niezbyt grube paski. Cebule posiekać w kostkę, pieczarki pokroić w plasterki, ogórki pokroić w talarki. Na patelni zeszklić cebulę, dodać pieczarki, jak już się podduszą, przełożyć to innego naczynia a na tym samym tłuszczu usmażyć polędwiczki, następnie dodać usmażone pieczarki i cebulę, Wlać bulion i rozrobić z mąką, aby zgęstniał. dodać ogórki, śmietanę i musztardę. Na koniec wedle uznania doprawić.


 Do obiadku pasowałoby białe wino, ale niestety, zostało przeze mnie wypite i mieliśmy tylko czerwone, które w dodatku dostałam w nagrodę za pierwsze miejsce w pracy:)


A teraz po całym dniu idę na chwilkę relaksu przy SEKS W WIELKIM MIEŚCIE 2.

2 komentarze:

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.