FOTO #11: pomaluj mój świat ...

Dawno mnie tu nie było -> przyznaje się brak czasu i może trochę lenistwo:) Ale jak zawsze znalazłam trochę czasu na fotki:)

O to one:)
































To zdjęcie nie jest mojego autorstwa, tylko mojego mężusia:)

Poniżej zdjęcia ze starego obiektywu sprzed 20 laty - stałka PENTAX ASAHI:




























Tak wiem, przeważają zdjęcia dmuchawców, ale już niedługo ich nie będzie:) A praktyka czyni mistrza:)

Na koniec jeszcze zdjęcie mojego nowego nabytku kolczyki z Lolity:)



2 komentarze:

  1. zawsze zazdroszczę ludziom, którzy robią takie zdjęcia dmuchawców, które uwielbiam. nawet z najlepszym sprzętem nie zrobiłabym takich - jestem totalnym beztalenciem fotograficznym ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam fotografować dmuchawce ;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz i zapraszam częściej.


Uprzedzam!

Tutaj nie ma miejsca na wszelako rozumiany SPAM!
Jeżeli masz zły dzień i chcesz się wyżyć w komentarzach - ODRADZAM.